|
Tacenska trojka Življenje v soseski
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
allegra2000 Administrator foruma
Pridružen/-a: 15.01. 2013, 13:28 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 15 Jan 2013 15:09 Naslov sporočila: Zamenjava upravnika |
|
|
Včeraj smo se pogovarjali o zamenjavi upravnika.
Sam osebno zelo podpiran predlog.
Edino stvar, ki jo imam trenutno za predlagati je ta, da se najde upravnik kateri ima znotraj sebe vse sluzbe (pravna, vzdrževalna itd).
Po mojem mnenju je najvecja izguba denarja ta, da upravniku plačujemo zunanje izvajalce (s.p.-je ipd), ko pa potrebujemo pravno pomoč nam pa niti te ne nudi.
Lp
Anze |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AndrejZ
Pridružen/-a: 15.01. 2013, 14:04 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 17 Jan 2013 08:53 Naslov sporočila: |
|
|
Zadnjič smo imeli na razgovoru dva kandidata za upravnika:
- podjetje Pinacea in
- samostojnega podjetnika Makarovič s.p.
Oba imata pogodbeno najeto pravno službo in zatrjujeta, da je tak način najbolj ekonomičen, ker plačujejo samo storitve, ki jih potrebujejo, takrat, ko jih potrebujejo.
Čakamo še na razgovor z drugimi kandidati, menda bo med njimi tudi podjetje Aktiva. Vsekakor vsakega vprašamo, kako ima urejene pogodbene izvajalce.
Lp, Andrej |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GašperR
Pridružen/-a: 16.01. 2013, 11:02 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 23 Jan 2013 12:45 Naslov sporočila: |
|
|
Še nekaj mojega dopisovanja z Distrojem!
Spoštovani,
1. Odgovora Iprojekta NISTE posredovali! Lahko pa pošljete kopijo poslanega odgovora.
2. To je bil del dogovora, da bo Distor izvedel ob prevzemu poslov na Tacenski trojki. Lahko pa g. direktor pisno zavrne meritve. Prosimo, da nam posredujete omenjeni dogovor v pisni obliki, saj menimo, da če bi obstajal bi bil zaveden v pisni obliki pri prevzemu objekta v upravljanje. Vprašanja, da lahko g. direktor pisno zavrne omenjene meritve pa, žal, nerazumemo.
Ob dogovarjanju za prevzem našega naselja, je bil sklenjen ustni dogovor, da boste opravili meritve porabe skupne električne energije po vhodih, ker imajo nekateri več porabe. Kot sem dejal, lahko direktor to zanika.
3. Kdo je plačal najemnino in obračun po zneskih ter letih prosim? Želim izvedeti koliko najemnin je bilo plačanih in kdo jih je plačal!
Najemnino mi nakazujte na moj osebni TRR, ker je to moja najemnina in ni last naselja!
4. kaj ste ugotovili glede poškodovanega količka nasproti Elektroservisa,
Zavarovalna polica za zavarovanje objekta ne vključuje naprave in opremo, ki se nahaja na funkcionalnem zemljišču.
Kaj ste ugotovili pri Elekotroservisih? Nič, elektro servis ne posreduje nobenih podatkov o prihodu in odhodu njihovih dostavnih vozil. Če pa ste vi prepričani, da so to storili njihovi obiskovalci ter imate dokazilo pa nam prosim to posredujte.
Tisti, dan ko se je to zgodilo sem vas obvestil, vendar odzivnost in ukrepanje z vaše strani je kot vedno, po poti minimalni odpora, ker seveda niste solastnik in vam je vseeno.
5. kdaj boste odgovorili na vprašanje glede uporabe elektroagregata, Elektro agregat bi po mnenju vzdrževalca in dokumentacije moral ob izpadu električne energije napajati skupno rabo električne energije ali v praksi funkcionalno deluje pa smo postavili vprašanje vzrdževalcu agregata, ki nam je odgovoril, da je v praksi možno to preveriti samo ob izklopu skupne elektrike. Glede odprodaje skupnih prostorov oz. naprav pa potrebujete lastniki 100% soglasje.
Glede UPS se popolnoma strinjamo z vami in g. Bohom, da je cenjša varianta vendar mora upravnik po sklenjeni pogodbi o upravljanju z etažnimi lastniki v imenu etažnih lastnikov vzdrževati skupne sisteme, katere so pridobili v last ob nakupu posamezne etažne lastnine.
Ne zanima me mnenje vzdrževalca. Prosim vas za odgovor zakaj imam elektroagregat? Agregat naj bi služil dovajanju električne energije objektih Tacenskih trojčkov individualno ob izpadu električne energije iz omrežja. Agregat ste prevzeli v last ob nakupu individualnega nakupa stanovanjske enote.
Preglejte našo dokumentacijo in mi sporočite zakaj se uporablja elektroagregat, da lahko preverimo možnosti odklopa le-tega.
6. zakaj se v skladu z dogovorjenim ne izvaja naročanje na podlagi treh pridobljenih ponudb, V primeru vzdrževanja in obratovanja objekta se držimo pogodbe o opravljanju upravniških storitev v stanovanjsko poslovnem kompleksu tacenska trojka – T3 sklenjeno 25.10.20006. Iz 8. člena in 9. člena je razvidno, da se moramo držati pravilnika o standardih vzdrževanja stanovanjskih stavb in stanovanj in Stanovanjskega zakona.
Na enem od skupnih zborov je bilo potrjeno pridobivanje treh ponudb. G. Krapež vam je to prav tako potrdil. Zbor je vodil g. Plavec. Zakaj se v skladu z dogovorjenim ne izvaja naročanje na podlagi treh pridobljenih ponudb? Če je bilo to potrjeno na skupnem zboru etažnih lastnikov, mi prosim posredujte sklep iz katerega je to razvidno.
Ustni dogovor velja enako kot če je dogovor sklenjen v pisni obliki!
7. kako je z gradnjo trgovine na prostoru Elektroservisov? Ali je kdo seznanjen s situacijo, velikostjo, uvozom vozil,... Glede na govorice etažnih lastnikov, da se gradi trgovski center Spar, smo pozvali podjetje Spar Slovenije d.o.o., da nam sporočijo ali govorice držijo in izvajajo na omenjeni lokaciji izvajajo investicijo. Na zastavljeno vprašanje še nismo prejeli odgovora s strani Spar Slovenije d.o.o.
Prosim vas za kopijo dopisa.
Spoštovani,
Smo pooblaščeni upravnik stanovanjsko poslovnega objekta na naslovu Tacenska cesta 133- 137a v Ljubljani. Etažne lastnike omenjenega objekta zanima ali so govorice resnične, da nasproti omenjenih objektov (med Tacensko cesto in Marinovševo cesto) gradite svojo trgovino Spar.
Prosili bi vas, da nam pisno sporočite ali so govorice pravilne. Za vaš odgovor se vam že vnaprej zahvaljujemo.
Dopis je bil posredovan ge. Žani Močnik na Spar Slovenija.
Prosim za kopijo dopisa, kot posredovano.
8. zakaj vas je potrebno večkrat prositi za odgovore na naša zastavljena vprašanja,
Odgovor?
9. zakaj smo pri kodiranju daljincev plačali previsoki DDV,... Glede DDV-ja smo vam že odgovorili v elektronskem sporočilu dne 15.10.2012.
G. Krapež vam je lepo razložil kako bi morali pravilno obračunati, prosim ,da pripravite pravilen obračun.
Hkrati vam sporočam, da če do jutri ne bom prejel vašega dobropisa za menjavo domofona na T133, čiščenja hodnika na T133 in vsa ostala popravila garažnih vrat, ki nam jih je zaračunal Efaflex po menjavi motorja, za katere smatramo, da so neupravičeni, zadeve prijavil Stanovanjski in Tržni inšpekciji. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|