AndrejZ
Pridružen/-a: 15.01. 2013, 14:04 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 17 Jan 2013 08:57 Naslov sporočila: Garažna vrata |
|
|
Zdravo, objavljam elektronsko sporočilo Mitje Krapeža podjetju Efaflex v zvezi z zamenjavo motorja in kasnejšimi dodatnimi popravili.
Lp, Andrej
--------------------
From: Mitja Krapež
Sent: Wednesday, January 16, 2013 8:26 PM
Subject: RE: Tacenska trojka
Prejeli smo kup računov Efaflexa. Moje stališče glede teh računov je jasno in sicer da nam je Efaflex upravičen zaračunati le stroške po predračunu za menjavo motorja, vsi ostali stroški so neupravičeni in jih ne priznamo, zato upravnika pozivamo, da jih umakne s plačilnih seznamov. Navajam razloge.
Če ni bilo napake pri delovanju vrat in so bila le priklopljena na ročno odpiranje, je to napaka upravnika, saj bi to moral preveriti pred naročilom servisa.
Vsako nedelovanje vrat je lahko le posledica slabo opravljene napake pri menjavi motorja. Navedbe Efaflexa, da je do nedelovanja vrat prišlo zaradi napačne uporabe vrat je bila brez pojasnila hudo pomanjkljiva.
Naslednja razširjena razlaga Efaflexa je bila, da je prišlo do napake zaradi napačne uporabe vrat (preklop na ročno upravljanje) in zato do napake na pletenici tega preklopa. Moje stališče je sledeče.
1. Preklop na ročno upravljanje vrat ne pomeni napačne uporabe vrat, ta del je celo predmet navodil za uporabo.
2. Pri menjavi motorja je (vsaj v konkurenčnih primerih) motorju priložena pletenica, ki jo je potrebno hkrati z motorjem zamenjati. Iz tega sledi, da pletenica ni bila zamenjana ali pa je bilo to narejeno šlampasto, da je prišlo do napake na pletenici (snetje ali pretrganje). Zato odpravljanje te težave zagotovo ne more biti v breme stanovalcev.
Ravno tako ne bi omenjal dejstva, da je bila ob servisu vzpostavljena induktivna zanka z zunanje strani, tako da je lahko kdor koli vstopal v naše prostore in v tem obdobju je bilo zabeleženih nenormalno veliko število škodnih dogodkov. Kljub našim nekajdnevnim opozorilom naj bi serviserji Efaflexa in upravnik trdili, da temu ni tako. Slučaj?!!!?
Zato prosim, da nam nehate prodajati buče in nam ne zaračunate več kot le storitev po ponudbi.
Pozivam Efaflex, da nam takoj posreduje vse skenirane račune(zardi kontrole upravnika) izdane v decembru in januarju z podrobnim opisom napak. Če vas je na servis pozval upravnik zaradi preklopa na ročno ali izklopljenega stikala ste do stroškov jasno upravičeni, a ne s strani stanovalcev temveč upravnika. Za vse ostale posege (razen motorja), pa bi morali v kontrolo dobiti zamenjane (okvarjene) dele.
Tega sicer nisem nameraval narediti ker se mi ni zdelo higienično, a bom v nasprotnem primeru izkoristil osebno poznanstvo z vašo direktorico Petro in se najavil pri njej na sestanek, da pridemo zadevi do dna, saj menim, da takšen način poslovanja meče slabo luč na poslovanje sicer zelo eminentnega podjetja, v kar vse do sedaj nisem nikoli dvomil.
LP
Mitja
-------------------- |
|